rozvodový řemen
-
- Náhodný kolemjdoucí
- Příspěvky: 7
- Registrován: sob led 06, 2007 6:00 pm
- Kontaktovat uživatele:
rozvodový řemen
prosí o pomoc všechny liberáky,mám libero E12 rok výroby 1989 a potýkám se s velikým problémem a to s nastavením rozvodů,v několika příspěvcích jsem se dočetl o nastavení vačky na značku,klikovky na značku,ale kde ty značky jsou nevím
- Petr+Barča
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 551
- Registrován: čtv říj 06, 2005 11:13 pm
- Bydliště: Praha 4
- Petr+Barča
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 551
- Registrován: čtv říj 06, 2005 11:13 pm
- Bydliště: Praha 4
-
- Náhodný kolemjdoucí
- Příspěvky: 7
- Registrován: sob led 06, 2007 6:00 pm
- Kontaktovat uživatele:
rozvodový řemen
překontroluji a pak se ozvu,díky móóóc!!!
-
- Náhodný kolemjdoucí
- Příspěvky: 7
- Registrován: sob led 06, 2007 6:00 pm
- Kontaktovat uživatele:
rozvodový řemen
rozvody mám úspěšnč nastavené,ale výsledek není takový jak jsem očekával. Podle stroboskopu to ukazuje moc veliký předstih( střílí do výfuku) neudrží se ve volnoběhu. Při nastavení předstihu 5 stupňů
se motor nechce utáhnout???????
se motor nechce utáhnout???????
- Petr+Barča
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 551
- Registrován: čtv říj 06, 2005 11:13 pm
- Bydliště: Praha 4
-
- Náhodný kolemjdoucí
- Příspěvky: 7
- Registrován: sob led 06, 2007 6:00 pm
- Kontaktovat uživatele:
rozvodový řemen
momentálně jsem nemocen,ale jakmile to bude možné hned se do toho pustím 

-
- Náhodný kolemjdoucí
- Příspěvky: 7
- Registrován: sob led 06, 2007 6:00 pm
- Kontaktovat uživatele:
rozvodový řemen
Dnes už jsem zase v procesu a tím pádem se opět pouštím do opravy.
Podle manuálu jsem nastavil hladinu benzínu v plovákové komoře,vyčistil karburátor,dále jsem nastavil škrtící klapku na spáru 0,54 mm a motor naskočil jako když vyjede z poprvé z linky.Potom jsem ještě nastavil předstih na 6 stupňů před horní úvratí a je to!!!!!!! Ty ventily zatím nemám zkontrolované,protože se obávám ztvrdlého těsnění pod víkem, už mírně proplévá olej. Nejprve seženu nové těsnění a pak se do toho pustím. Zatím čauky Karlos.
Podle manuálu jsem nastavil hladinu benzínu v plovákové komoře,vyčistil karburátor,dále jsem nastavil škrtící klapku na spáru 0,54 mm a motor naskočil jako když vyjede z poprvé z linky.Potom jsem ještě nastavil předstih na 6 stupňů před horní úvratí a je to!!!!!!! Ty ventily zatím nemám zkontrolované,protože se obávám ztvrdlého těsnění pod víkem, už mírně proplévá olej. Nejprve seženu nové těsnění a pak se do toho pustím. Zatím čauky Karlos.
