Zítra schválně nafotím ten svůj a zveřejním zde. Škoda, že jsem Vám nevyfotil i ty ventily, když to bylo oddeklované. Podle papírů je to 1988 Subaru Justy J serie, 1.2i (1189ccm. 55 kW) a protože slečna přede mnou byla druhý majitel po starších důchodcích ze Švýcarska, myslím si, že motor je opravdu stále původní. Je to katalyzátor - a kupodivu bych řekl, že třícestný, protože ve výfukových svodech je nějaké čidlo a nevím co jiného by tam mohlo být, než lambda sonda. Musím to autíčko pořádně prolézt - jen co nebude taková kosa

Jak jsem už říkal, Justýnka má celkem slušnou akceleraci (zvláště teď, když už pracují všechny tři válce) - rozhodně třeba favorit se čtyřmi válci a ještě o něco větším objemem se mu nemůže rovnat. Jde skvěle do otáček (patrně taky díky třem válcům - menší setrvačná hmota). Spotřebu se zatím neodvažuju ani odhadovat, dokud se s autem dostatečně nepomazlím a nezačnu se k plynovému pedálu chovat patřičně uctivě
