Náhrada katalizátoru
-
- Přispěvatel
- Příspěvky: 96
- Registrován: úte led 26, 2016 2:54 pm
- Typ Libera: novější
- Bydliště: Horka u Staré Paky
Náhrada katalizátoru
Ahojky, zase myslím jedna vychytávka co se týče katalizátoru. Objednal jsem v auto KELLY katalizátor na doporučšení Mišuse Č. DÍLU 099949 Dělat to kolínko k výfuku se mi moc nechtělo, tak měřím starý katalizátor a pozdálo se mi, že má akorát průměr , že piksla naleze na nový. TAK UŘÍZNUL JSEM z něj čílko ze strany výfuku, zkrátil trubku na katalizátoru a a přivařil na katalizátor. Druhou stranu jsem zredukoval druhým čílkem přivařil už na autě původní držák, udělal na něj obal a vycpal skeknou vatou a vyšel dlouhý, jako originál.
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2498
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Náhrada katalizátoru
Otazka je, zda to prinese kyzeny emisni vysledek?
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1959
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Náhrada katalizátoru
Vydrží dvě technický. Cena 1600,- to si myslím je kýžený výsledek až až
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
-
- Přispěvatel
- Příspěvky: 96
- Registrován: úte led 26, 2016 2:54 pm
- Typ Libera: novější
- Bydliště: Horka u Staré Paky
Re: Náhrada katalizátoru
Tohle vědět, tak ta námaha opravdu za to nestála. Nedošlo mi, když původní katalizátor dosud sloužil a prošel emisemi na 250 000 km a to jsem
zvěděl, že snad další katalizátor BYL ještě v tlumiči kde už nic není. K čemu tedy je takový výrobek a co stojí originál na libero a dá se vůbec
ještě sehnat? Nebo každý katalizátor vydrží jen tak málo?
zvěděl, že snad další katalizátor BYL ještě v tlumiči kde už nic není. K čemu tedy je takový výrobek a co stojí originál na libero a dá se vůbec
ještě sehnat? Nebo každý katalizátor vydrží jen tak málo?
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1959
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Náhrada katalizátoru
Mně fakt baví, jak se každej snaží bejt chytrej....tahle náhrada je naprosto ok, záleží kolik kdo najede....stojí to 1600,- to je opravdu směšná cena, protože novej katalyzátor od Subaru.....ano funguje opravdu dlouho, ale stal 22000,- to je trochu rozdíl že? Navíc už ho nesezeneš. Poslední díly výfuku měly katalyzátor integrovanej taky, ale po roce 2015 se dala sehnat bandaska od Subaru pouze bez katalyzátoru, kde se cena výrazně lišila, tlumič s katalyzátorem byl za 17tisic bez katalyzátoru za 11tisic a nelze už sehnat nic, ani vlnovec s kolenem kterej byl za necelých 5tisic, parohy nevím zda jsou ještě k dostání cena 3500,-. Člověk Vám poradí, dá číslo dílu a nakonec ve finále dostane kamenem po hlavě, super
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2498
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Náhrada katalizátoru
Misusi, moc si to beres... za 22kKc muze mit clovek 10 bosalu, to je 20 let provozu, akorat je pak asi lepsi predelat priruby na vyfuku, nez na katalyzatoru, aby to clovek mohl jednoduse menit. Ja se ptal prave proto, ze sem neco takovyho cekal, ale vzhledem k tomu, ze nic jineho uz stejne neni, tak tezko vybirat - leda predelat uplne na nejaky total jiny kat., ale to jeste pripadne taky prijde, protoze kdo vi, jak dlouho bude bosal delat tenhle.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1959
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Náhrada katalizátoru
Na Libera je používám zhruba 8let.... pouze se na to navaří konzole a příruby. Práce na tři hodiny pro schopnýho mechanika. Není nutný tam dávat kolena (dřív jsem to tak dělal k prirube na výfuk) stačí ho dát na šikmo. Spousta lidí tady z fóra ho odemne má a funguje jim to spolehlivě. Vyřezávat dynka a zakomponovat to do původního těla katalyzátoru mi přijde jako totální nesmysl a ztráta času.
A katalyzátor nemusí být jen od bosalu, je mraky výrobců, tenhle byl rozměrově nejvíc podobný originálu, proto ho používám. Je do zdvihového objemu 2.5litru
A katalyzátor nemusí být jen od bosalu, je mraky výrobců, tenhle byl rozměrově nejvíc podobný originálu, proto ho používám. Je do zdvihového objemu 2.5litru
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1959
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Náhrada katalizátoru
A jestli teda dobře počítám Adame, tak na 20 let provozu je to 5 kusů bosalu a 8tisic korun
-
- Přispěvatel
- Příspěvky: 96
- Registrován: úte led 26, 2016 2:54 pm
- Typ Libera: novější
- Bydliště: Horka u Staré Paky
Re: Náhrada katalizátoru
Mišusi, omlouvám se jestli jsem se Tě nějak dotknul mými řádky, ale rozvaž: s katalizátory nemám žádné zkušenosti. Subara je pro mě první auto s katalizátorem. S tím žádnou praxi nemám jako v servisu. Soudě podle originálu mě vůbec nenapadlo, jakou má vůbec katalizátor životnost . A co se týče toho, že jsem ze starého katalizátoru použíl obě čela s přírubami, uříznout a přivařit i držák z originálu byla hračka. Mám dobrý pocit, když je to možné aby náhrada byla podobná originálu. A tady se to nabízelo. Jsem takový preciz a dělat kolena je pro mě by bylo víc času než jak jsem to řešil. A dát ho jak píšeš ? Ani nemám po ruce potřebnou trubku a ještě vařit příruby , nebo dělat nové silnější , protože většinou jsou oslabeny o zarovnávání ploch. Ale ten co jsem použil, měl zrovna příruby silnější. ŽE JSEM SI DAL TU PRÁCI UDĚLAT NA NĚJ ZATEPLENÝ OBAL JAKO U ORIGINÁLU, to dalo opravdu víc práce i času, ale to už je každého věc . Ale ten prostor bez krytu se proti originálu tím víc zatepluje. Doufám, že to pochopíš a už to dál nebudeme rozmazávat.
-
- Přispěvatel
- Příspěvky: 82
- Registrován: ned led 19, 2020 12:08 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Český Brod
Re: Náhrada katalizátoru
Mám instrukce sem dát tyhle 3 fotky, že to jde prý i jednoduše
- Přílohy
-
- WhatsApp Image 2021-07-14 at 12.47.05.jpeg (118.14 KiB) Zobrazeno 9546 x
-
- WhatsApp Image 2021-07-14 at 12.46.18.jpeg (126.06 KiB) Zobrazeno 9546 x
-
- WhatsApp Image 2021-07-14 at 12.44.57.jpeg (114.34 KiB) Zobrazeno 9546 x
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1576
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Náhrada katalizátoru
Za mě - ať si to každej udělá podle svýho. Hlavně nezanedbat tepelné odstínění, aby žár z katalyzátoru nepekl hlavu a rozdělovač.
Ale díval jsem se na ten bosal 099949 a uvádí se u něj použití do objemu 3 litrů - to je podle mě zbytečně moc, na malém motoru Libera se katalyzátor pořádně neprohřeje, takže v podstatě chemická reakce funguje jen omezeně a to pak může být relativně brzo příčinou problému na emisích. Možná kdyby se použil katalyzátor třeba do 1800 ccm, měl by šanci projít víckrát.
Ale díval jsem se na ten bosal 099949 a uvádí se u něj použití do objemu 3 litrů - to je podle mě zbytečně moc, na malém motoru Libera se katalyzátor pořádně neprohřeje, takže v podstatě chemická reakce funguje jen omezeně a to pak může být relativně brzo příčinou problému na emisích. Možná kdyby se použil katalyzátor třeba do 1800 ccm, měl by šanci projít víckrát.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1959
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Náhrada katalizátoru
No Luboši....u Libera je naopak hodne zatěžován velkým žárem. Katalyzátor je většinou u klasických aut přes metr daleko od hlav válců, naopak se u Libera při těch 40cm délky od hlavy k němu zahřeje velice rychle, tam bych neviděl žádný problém. Sice není zabalenej v tom nesmyslu, kterej je po chvíli jízdy úplně stejně horkej jako bez něj, ale je nad ním i za ním tepelná clona, která rozdělovač kryje a na fotce to tak možná nevypadá, ale je od rozdělovače téměř totožně daleko jako originál s tím obalem
A všude píšou něco jinýho, já mám informaci že je max do 2.5litru .....a kolik tam ty platiny asi bude když stojí 1600? řekl bych, že je spíš zázrak, že vydrží držet emise v normě po dobu dvou TK
Ano ať si to každej udělá podle svýho. Já to postnul jen jako nejjednodušší a nejlevnější verzi instalace, která funguje, vejš zaznělo, že je to katalyzátor na nic a že je to zbytečná námaha, já si to nemyslím
A všude píšou něco jinýho, já mám informaci že je max do 2.5litru .....a kolik tam ty platiny asi bude když stojí 1600? řekl bych, že je spíš zázrak, že vydrží držet emise v normě po dobu dvou TK
Ano ať si to každej udělá podle svýho. Já to postnul jen jako nejjednodušší a nejlevnější verzi instalace, která funguje, vejš zaznělo, že je to katalyzátor na nic a že je to zbytečná námaha, já si to nemyslím
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1576
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Náhrada katalizátoru
Máš pravdu - u mladších aut sice bývá katalyzátor za motorem ještě blíž, než u Libera, ale tenhle je na EURO 2 a v těch dobách byl většinou opravdu někde pod autem.
Docela rád bych ale věděl, co by s emisemi Libera udělal kat na EURO 3 nebo třeba i ještě vyšší kategorii. Mít v hodnotách nějakou rezervu by nebylo od věci - když technik na emisích nahání sloupečky do zeleného pole čtvrt hodiny, je to o nervy.
Docela rád bych ale věděl, co by s emisemi Libera udělal kat na EURO 3 nebo třeba i ještě vyšší kategorii. Mít v hodnotách nějakou rezervu by nebylo od věci - když technik na emisích nahání sloupečky do zeleného pole čtvrt hodiny, je to o nervy.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1959
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Náhrada katalizátoru
Jak který novější auto.
I celkem neletity Subaru má katalyzátory furt dál než Libero i když je to euro 4. Euronorma je závislá spíš na kurvitkach na motoru (elektronice/čidlech) -Libero má dva katalyzátory stejně jako kterýkoliv jiný auto (většina novodobých 3 a 4 válců ,šestiválec má většinou tři katy) Libero má pouhou jednodratovou lambdou, většina aut euro 3 a vejš má dvě čtyř drátový a mnohem složitější ECU, včetně systému čidel, jak na motoru, tak převodovce (libero nemá například čidlo neutrálu, což je dost na hovno). Libero je na regulaci ještě hloupoucky než novější auta a bohudík, emise to má totiž dost podobný jako ty nový chcanky:D
Nespíš ten kat euro 4, bude ty platiny obsahovat víc....ale řekl bych, že tyhle levný katy budou fungovat úplně stejně ať je to euro 2, 3 nebo 4
I celkem neletity Subaru má katalyzátory furt dál než Libero i když je to euro 4. Euronorma je závislá spíš na kurvitkach na motoru (elektronice/čidlech) -Libero má dva katalyzátory stejně jako kterýkoliv jiný auto (většina novodobých 3 a 4 válců ,šestiválec má většinou tři katy) Libero má pouhou jednodratovou lambdou, většina aut euro 3 a vejš má dvě čtyř drátový a mnohem složitější ECU, včetně systému čidel, jak na motoru, tak převodovce (libero nemá například čidlo neutrálu, což je dost na hovno). Libero je na regulaci ještě hloupoucky než novější auta a bohudík, emise to má totiž dost podobný jako ty nový chcanky:D
Nespíš ten kat euro 4, bude ty platiny obsahovat víc....ale řekl bych, že tyhle levný katy budou fungovat úplně stejně ať je to euro 2, 3 nebo 4
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2498
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Náhrada katalizátoru
Ta izolace na katalyzatoru tam neni, aby chranila okoli, ale aby udrzovala teplo v katalyzatoru, aby ho neochlazovalo primo proudeni vzduchu, nebo voda.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
-
- Přispěvatel
- Příspěvky: 82
- Registrován: ned led 19, 2020 12:08 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Český Brod
Re: Náhrada katalizátoru
Úplně si nemyslím, že u euronormy nějak záleží na typu katalyzátoru. Euronorma specifikuje nějaký škodliviny, CO2 a podobně, ale reálně se pak na emisích akorát měří množství CO a ty limity jsou podle mě mezi novějšíma autama dost stejný (alespoň mi přijde, že ten limit na euro 3 outbacku je stejný, jak na nových autech).
Jinak Euro 3 H6 Outback má dva katalyzátory za předníma kolama na výfuku (takže taky už kus od hlavy) a třetí pak na spojce výfukového potrubí za nimi. Co jsem měl euro 3 Swifta, tak to měl ke katalyzátoru taky kus cesty - tam byl normální řadový 3 válec, potrubí šlo od hlavy dopředu auta, pod něj a katalyzátor byl až na potrubí někde v úrovni předních dveří.
Jinak Euro 3 H6 Outback má dva katalyzátory za předníma kolama na výfuku (takže taky už kus od hlavy) a třetí pak na spojce výfukového potrubí za nimi. Co jsem měl euro 3 Swifta, tak to měl ke katalyzátoru taky kus cesty - tam byl normální řadový 3 válec, potrubí šlo od hlavy dopředu auta, pod něj a katalyzátor byl až na potrubí někde v úrovni předních dveří.
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1576
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Náhrada katalizátoru
Procentuelní obsah CO2 ve spalinách se v podstatě ovlivnit nedá, je dán směšovacím poměrem vzduch/benzin a ten se všechny motory snaží držet na optimu (λ=1). Na něco ten uhlík v benzinu prostě shořet musí. Emise CO2 se hlídají tzv. "flotilově" - to znamená, že všechna auta která firma vyrobí se musí v součtu vejít do nějakého limitu vypuštěného CO2 (což znamená do nějaké průměrné spotřeby napříč celou produkcí). Když se firma nevejde, platí pokutu a tu pak zase musí vybrat od zákazníka, takže v ceně velkého offroadu vysolíte třeba 100 000 emisní přirážky.
Hlídané hodnoty u vyšších Euro ovlivňuje (jak píš Mišus) především řízení motoru, které se za pomoci dvou nebo více lambdasond a dalších čidel snaží připravit směs tak, aby katalyzátory pracovaly s co největší účinností.
Ale netuším, jestli katalyzátor vyrobený pro Euro 3 nebo 4 má sám o sobě větší účinnost než pro Euro 2, nebo by třeba naopak bez příslušného řízení spalování nefungoval ještě hůř.
K těm tepelným štítům - funkce udržet teplo uvnitř je důležitá i pro ochranu okolí, hlavně když je katalyzátor v motorovém prostoru. Optimální funkce katalyzátoru je při teplotách kolem 600 - 800 °C (to je víc, než je teplota spalin vycházejících z motoru) a kdyby se takhle rozpálil na povrchu, byl by to slušný gril. Mimochodem i v instrukčních knížkách k autům se píše, že se po delší jízdě nemají nechávat stát v suché trávě, aby od katalyzátoru nechytla.
Hlídané hodnoty u vyšších Euro ovlivňuje (jak píš Mišus) především řízení motoru, které se za pomoci dvou nebo více lambdasond a dalších čidel snaží připravit směs tak, aby katalyzátory pracovaly s co největší účinností.
Ale netuším, jestli katalyzátor vyrobený pro Euro 3 nebo 4 má sám o sobě větší účinnost než pro Euro 2, nebo by třeba naopak bez příslušného řízení spalování nefungoval ještě hůř.
K těm tepelným štítům - funkce udržet teplo uvnitř je důležitá i pro ochranu okolí, hlavně když je katalyzátor v motorovém prostoru. Optimální funkce katalyzátoru je při teplotách kolem 600 - 800 °C (to je víc, než je teplota spalin vycházejících z motoru) a kdyby se takhle rozpálil na povrchu, byl by to slušný gril. Mimochodem i v instrukčních knížkách k autům se píše, že se po delší jízdě nemají nechávat stát v suché trávě, aby od katalyzátoru nechytla.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
-
- Přispěvatel
- Příspěvky: 82
- Registrován: ned led 19, 2020 12:08 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Český Brod
Re: Náhrada katalizátoru
Ono ještě k těm lambda sondám - zrovna ten můj, už taky prehistorický Outback, má 3, ale z hlediska řízení motoru je to v podstatě stejný, jak kdyby tam byla jedna Teda, abych to rozvedl, 2 sondy jsou řídící a jsou potřeba, ale jsou tam víceméně kvůli tomu, že je to boxer, má to dvě hlavy a tak každá sonda je na svodech u každé hlavy hned za hlavou (u řadového motoru teda taková nutnost patrně nevznikne). A ta třetí je za katalyzátorama a je tam v podstatě jenom kvůli tomu, že rozsvěcí pečený kuře s chybou P0420 - nízká účinnost katalyzátoru. To je taky snad nutnost podle nějaké normy a fakticky vzato to má skákat akorát, když ten katalyzátor nefunguje, ale jinak když se vyškubne, tak až na tu svítící kontrolku to auto jede pořád úplně stejně... (těžko říct u těch novějších, tam to možná nějakou další zpětnou vazbu pro motor dává. Ostatně u toho mého je i rozdíl v tom, že ty přední řídící jsou širokopásmové nebo jak se tomu nadává - prostě ty co to umí i nějak měřit, zatímco ta zadní je ta jednodušší skoková).
- Luděk
- Člen korespondent
- Příspěvky: 237
- Registrován: pon lis 27, 2017 6:19 pm
- Typ Libera: 1,2 SuperDeluxe
- Bydliště: Hrádek u Rokycan
Re: Náhrada katalizátoru
I jiné ostatní auta mají katalyzátor celkem blízko, Opel Corsa 3 válec je má součástí svodů, HTP fabie taktéž..
Subaru Libero 1,2 SuperDeluxe 4WD r.v.97 - Limpreza
Daihatsu Move 0,8i
Subaru Libero 1,2 SuperDeluxe 4WD r.v. 99 - Kompost
Seat Toledo 2,0 16v
Subaru Leone Coupé turbo
Trabant - ryntyntyn
Subaru Forester XT
Daihatsu Move 0,8i
Subaru Libero 1,2 SuperDeluxe 4WD r.v. 99 - Kompost
Seat Toledo 2,0 16v
Subaru Leone Coupé turbo
Trabant - ryntyntyn
Subaru Forester XT
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1959
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Náhrada katalizátoru
Maji tak na hovno emise, že to museli dát co nejblíž, aby ten kat byl rozpálenej jak drajrus chemicky přeměňoval Ludviku
Jendo i Bl to má stejně jako ten tvůj, stejně to skončilo vše eurem 2 a pak jen dělali kurvitka a fiktivní euro 3 a výš:D
Jendo i Bl to má stejně jako ten tvůj, stejně to skončilo vše eurem 2 a pak jen dělali kurvitka a fiktivní euro 3 a výš:D
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991