Subaru Wagon 4WD Super DeLuxe (1991)
- Mirax Karabo
- Přispěvatel
- Příspěvky: 65
- Registrován: sob led 16, 2021 7:43 pm
- Typ Libera: E12 Wagon 4WD (1991)
- Bydliště: Brno
Subaru Wagon 4WD Super DeLuxe (1991)
Zdravím všechny příznivce těchto důmyslných vozítek Zrovna se pouštím do opravy jednoho z nich. Je to sice taková zchátralá chudinka (všude mech a koroze, posprejované dveře), ale myslím že za tu námahu stojí. Zatím jsem se dostal jen k zarezlé páce spojky (častý problém např. Reliantu Rialto se kterým jsem hodně najezdil) a chystám výměnu všech kapalin (jestli tam vůbec nějaké jsou)
Naposledy upravil(a) Mirax Karabo dne pon led 25, 2021 8:31 pm, celkem upraveno 1 x.
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1945
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Subaru Wagon 4WD Super DeLuxe (1991)
Ahoj. To bylo na bazoši i na fizlbuku
Jestli jsem to správně četl v inzerci, mělo by to mít přidrenej motor.
Na fotkách to ale vypadalo docela zdravě. M.
Jestli jsem to správně četl v inzerci, mělo by to mít přidrenej motor.
Na fotkách to ale vypadalo docela zdravě. M.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Mirax Karabo
- Přispěvatel
- Příspěvky: 65
- Registrován: sob led 16, 2021 7:43 pm
- Typ Libera: E12 Wagon 4WD (1991)
- Bydliště: Brno
Re: Subaru Wagon 4WD Super DeLuxe (1991)
Ahoj, to bude ono Koupil jsem ho v Mnichovicích. Zájemmci se zrovna moc nehrnuli a borci mi ho nechali za 15t., tak jsem ho vzal.. Už mám s touto generací japonců nějaké zkušenosti, tak snad to bude podobné.
K tomu stavu. Mechanika se zdá být jakš takš dobrá (až na zarezlou hřídel vypínání spojky), rám kupodivu taky. A naopak kastle je dole shnilá jako u všech japonců. Šoupačky jsou od lišty dolů převařené plechem (velmi nekvalitně), vyrezlá místa za kolama a před kolama jsou na prase přenýtovány hliníkovým plechem, prahy nahrazeny přivařeným účkem, za sedadlem spolujezdce je v rohu podlahy díra, že by tudy foukla i kočka
Motor je zatím takový zajíc v pytli, může být v háji vršek i spodek. Ale vloni jsem dělal GO motoru u Mazdy E2000 (R4 benzín) a nemyslím si, že R3 v Liberu bude složitější. Problém kterého se ale vždycky bojím je dostupnost dílů. Třeba nové vahadla s hydroštelama na E2000 jsem sháněl asi rok než se objevily na Ebayi a přišly až ze Singaporu
K tomu stavu. Mechanika se zdá být jakš takš dobrá (až na zarezlou hřídel vypínání spojky), rám kupodivu taky. A naopak kastle je dole shnilá jako u všech japonců. Šoupačky jsou od lišty dolů převařené plechem (velmi nekvalitně), vyrezlá místa za kolama a před kolama jsou na prase přenýtovány hliníkovým plechem, prahy nahrazeny přivařeným účkem, za sedadlem spolujezdce je v rohu podlahy díra, že by tudy foukla i kočka
Motor je zatím takový zajíc v pytli, může být v háji vršek i spodek. Ale vloni jsem dělal GO motoru u Mazdy E2000 (R4 benzín) a nemyslím si, že R3 v Liberu bude složitější. Problém kterého se ale vždycky bojím je dostupnost dílů. Třeba nové vahadla s hydroštelama na E2000 jsem sháněl asi rok než se objevily na Ebayi a přišly až ze Singaporu
- Mirax Karabo
- Přispěvatel
- Příspěvky: 65
- Registrován: sob led 16, 2021 7:43 pm
- Typ Libera: E12 Wagon 4WD (1991)
- Bydliště: Brno
Re: Subaru Wagon 4WD Super DeLuxe (1991)
Podlaha spolujezdce..
Výfuk a katalyzátor..
Výfuk a katalyzátor..
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2484
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Wagon 4WD Super DeLuxe (1991)
Tak to mas spravne obavy, nektere dily uz nejsou ani na novejsi... natoz tyto starsi rocniky.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1945
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Subaru Wagon 4WD Super DeLuxe (1991)
Bohužel je tomu tak.
Někde tu je seznam, kterej občas aktualizuju, ale při mých aktivitách není moc čas:D
Samozřejmě všechny ty díly se dají improvizovat....ale bohužel pak je cena většinou vyšší než u originálu.
Pokud by si chtěl nový vahadla, tak smůla, nelze dodat, ale dají se brousit a následně buď nitridovat, nebo cementovat. Snažil jsem se to řešit a kovář mi říkal, že ale potřebuje metalurgický rozbor, ten mi slíbil kamarád, ale nějak to nedopadlo....přes kováře by tu tvrdou slupku byli by schopni udělat v NAREXU. Vačka se dá brousit to jsou prkotiny. Ale horší je to s písty, ty když by byly hodně šišatý a vydřeny..... ty už by sis musel nekde nechat odlít- nedaji se sehnat ani standart, ani výbrus.
Šály, olejový čerpadlo, vodní pumpa, gufera a jiný spotřební zboží je k dostani, dokonce i ozubení řetězového rozvodu (všechny tři kola) řetěz i vodítko. Těsnění pod hlavu se musí vyrábět (nekupuj hlavně na netu, není to na libero, ale na justy, i když je to v kolonce Libera) na motor doporučuju hlavně co se týče gufer originály. Ty motory snesou poměrně dost, takže většinou jen uděláš výbrus kliky, dáš nový pístní kroužky, zrepasujes hlavu (i ventily většinou nemusejí být nový-to se týče hlavně výfuku) samozřejmě je dobry hlavu i blok nechat srovnat, ale není to samozřejmě vždy pravidlo, záleží když se motor rozdělá co tam najdeš, ale nebývá to tragédie.
Pokud to chceš dělat jako veterána a máš s tím zkušenosti a čas tak si poradíš, jen holt budeš muset oslovovat firmy na výrobu silentblocků, stáčení pružin apd. M.
Někde tu je seznam, kterej občas aktualizuju, ale při mých aktivitách není moc čas:D
Samozřejmě všechny ty díly se dají improvizovat....ale bohužel pak je cena většinou vyšší než u originálu.
Pokud by si chtěl nový vahadla, tak smůla, nelze dodat, ale dají se brousit a následně buď nitridovat, nebo cementovat. Snažil jsem se to řešit a kovář mi říkal, že ale potřebuje metalurgický rozbor, ten mi slíbil kamarád, ale nějak to nedopadlo....přes kováře by tu tvrdou slupku byli by schopni udělat v NAREXU. Vačka se dá brousit to jsou prkotiny. Ale horší je to s písty, ty když by byly hodně šišatý a vydřeny..... ty už by sis musel nekde nechat odlít- nedaji se sehnat ani standart, ani výbrus.
Šály, olejový čerpadlo, vodní pumpa, gufera a jiný spotřební zboží je k dostani, dokonce i ozubení řetězového rozvodu (všechny tři kola) řetěz i vodítko. Těsnění pod hlavu se musí vyrábět (nekupuj hlavně na netu, není to na libero, ale na justy, i když je to v kolonce Libera) na motor doporučuju hlavně co se týče gufer originály. Ty motory snesou poměrně dost, takže většinou jen uděláš výbrus kliky, dáš nový pístní kroužky, zrepasujes hlavu (i ventily většinou nemusejí být nový-to se týče hlavně výfuku) samozřejmě je dobry hlavu i blok nechat srovnat, ale není to samozřejmě vždy pravidlo, záleží když se motor rozdělá co tam najdeš, ale nebývá to tragédie.
Pokud to chceš dělat jako veterána a máš s tím zkušenosti a čas tak si poradíš, jen holt budeš muset oslovovat firmy na výrobu silentblocků, stáčení pružin apd. M.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Mirax Karabo
- Přispěvatel
- Příspěvky: 65
- Registrován: sob led 16, 2021 7:43 pm
- Typ Libera: E12 Wagon 4WD (1991)
- Bydliště: Brno
Re: Subaru Wagon 4WD Super DeLuxe (1991)
Díky moc za info, ušetřil jsi mi asi 3t - zrovna jsem se chystal objednat kompletní sadu těsnění na motor, dokud je k mání. Prodejci většinou uvádí, že pasuje na Subaru Justy I (KAD) a Libero E11/E12 (85-93). A já si taky doteď myslel, že motor je úplně stejný jako v Justy první generace
V první řadě bych chtěl oživit motor a zkusit to projet po areálu. Teprve pak se ukáže v jakém stavu je doopravdy mechanika. Jenže to bude zřejmě ještě dlouhá cesta.. Vůbec tam totiž není chladící kapalina (asi to někde ruplo), katalyzátor se rozpadl na prach, prorezlý tlumič výfuku není kde uchytit (držák totiž taky urezl), všude přetrhané dráty (což je pro elektrikáře zrovna ten nejmenší problém)
V další fázi bych chtěl udělat kastli. Vzhledem k extrémní členitosti vyrezlých míst si asi budu muset pořídit sadu speciálních nůžek na plech Samozřejmě před a po vaření se vše musí několikrát důkladně neutralizovat odrezovačem (kys. fosforečná) a už nikdy nenechat auto poznat sůl S tím souvisí i účel, za kterým jsem ho pořídil - víkendovka na výlety - do přírody, do kempů, na expedice Tohle autíčko mě fascinuje svojí miniaturizací a detailní promyšeností - každý milimetr je zde využitý. Třeba ta rezerva pod předními sedadly mě doslova odzbrojila
Zrovna teď dumám nad lambda sondou na katalyzátoru - k čemu tam sakra je? Vždyť auto má karbec čistě mechanický, bez serva na klapce, tak jak může lambda zasáhnout do volnoběhu nebo do bohatosti směsi? Asi je na čase důkladně pročíst tohle fórum, jistě to už někdo řešil.. Škoda jen, že většina odkazů na soubory už nefunguje (asi zrušený účet na wz.cz), protože zrovna elektrické schéma bych potřeboval jako sůl..
V první řadě bych chtěl oživit motor a zkusit to projet po areálu. Teprve pak se ukáže v jakém stavu je doopravdy mechanika. Jenže to bude zřejmě ještě dlouhá cesta.. Vůbec tam totiž není chladící kapalina (asi to někde ruplo), katalyzátor se rozpadl na prach, prorezlý tlumič výfuku není kde uchytit (držák totiž taky urezl), všude přetrhané dráty (což je pro elektrikáře zrovna ten nejmenší problém)
V další fázi bych chtěl udělat kastli. Vzhledem k extrémní členitosti vyrezlých míst si asi budu muset pořídit sadu speciálních nůžek na plech Samozřejmě před a po vaření se vše musí několikrát důkladně neutralizovat odrezovačem (kys. fosforečná) a už nikdy nenechat auto poznat sůl S tím souvisí i účel, za kterým jsem ho pořídil - víkendovka na výlety - do přírody, do kempů, na expedice Tohle autíčko mě fascinuje svojí miniaturizací a detailní promyšeností - každý milimetr je zde využitý. Třeba ta rezerva pod předními sedadly mě doslova odzbrojila
Zrovna teď dumám nad lambda sondou na katalyzátoru - k čemu tam sakra je? Vždyť auto má karbec čistě mechanický, bez serva na klapce, tak jak může lambda zasáhnout do volnoběhu nebo do bohatosti směsi? Asi je na čase důkladně pročíst tohle fórum, jistě to už někdo řešil.. Škoda jen, že většina odkazů na soubory už nefunguje (asi zrušený účet na wz.cz), protože zrovna elektrické schéma bych potřeboval jako sůl..
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1945
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Subaru Wagon 4WD Super DeLuxe (1991)
To není lambda sonda, ale teplotní čidlo přehřevu katalyzátoru. Některý Libera měly kontrolku přímo v budikach (de model s naklápěním světel) CH model neměl naklápění a kontrolka byla v palubní desce u spolujezdce vedle přepínače zadního topení, právě tam, kde má de model přepínač naklápění světel.
Při sepnutí kontrolek budíků by se měla rozsvítit a po nastartování zhasnout. Pokud se katalyzátor prehreje čidlo kontrolku rozsvítí za jízdy, nebo při nastartovaným motoru. M.
Při sepnutí kontrolek budíků by se měla rozsvítit a po nastartování zhasnout. Pokud se katalyzátor prehreje čidlo kontrolku rozsvítí za jízdy, nebo při nastartovaným motoru. M.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Mirax Karabo
- Přispěvatel
- Příspěvky: 65
- Registrován: sob led 16, 2021 7:43 pm
- Typ Libera: E12 Wagon 4WD (1991)
- Bydliště: Brno
Re: Subaru Wagon 4WD Super DeLuxe (1991)
Aha, díky, další objasněná záhada a zároveň dobrá zpráva.
Tlumič výfuku mají skladem tady v Brně na Francouzské (Bosal 1900,-Kč), ale nový katalyzátor je údajně celosvětově nedostupný. Tak zvažuju, že bych ho nahradil nerezovou trubkou. Stejně podle úřadu: "Vaše auto nemá žádné čištění splodin a musíte tedy zaplatit ekologický poplatek 10.000,-Kč". Když nemá, tak nemá - přece se s nima nebudu hádat a přesvědčovat je, že auto má katalyzátor
Tlumič výfuku mají skladem tady v Brně na Francouzské (Bosal 1900,-Kč), ale nový katalyzátor je údajně celosvětově nedostupný. Tak zvažuju, že bych ho nahradil nerezovou trubkou. Stejně podle úřadu: "Vaše auto nemá žádné čištění splodin a musíte tedy zaplatit ekologický poplatek 10.000,-Kč". Když nemá, tak nemá - přece se s nima nebudu hádat a přesvědčovat je, že auto má katalyzátor
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2484
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Wagon 4WD Super DeLuxe (1991)
Zmeni se ti tim odpor vyfuku, bosaly jsou nic moc, ale kdyz ho nezasolis tak vydrzi. Katalyzator se da nahradit univerzalnim, ale musi se prevarit priruby.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Martinekk
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 946
- Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Trenčín city
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Wagon 4WD Super DeLuxe (1991)
Gratulujem ku kúpe Libera No, s katalyzátorom, asi by som radšej pozrel do TP, v kolonke emisií je Kat, N-KAT, R-KAT alebo čo? Ak tam máš N-KAT tak bez katu asi neprejdeš na EK.
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
- Mirax Karabo
- Přispěvatel
- Příspěvky: 65
- Registrován: sob led 16, 2021 7:43 pm
- Typ Libera: E12 Wagon 4WD (1991)
- Bydliště: Brno
Re: Subaru Wagon 4WD Super DeLuxe (1991)
Souhlasím, Bosal je kvalitou materiálu i zpracováním úplné dno. Ani důkladné nastříkání a ježdění za sucha nepomůže, protože reznou zevnitř od kondenzátu. Přesto jsem ho ale vzal, protože za cenu 1900,-Kč s DPH jsem nic lepšího nenašel..
Katalyzátor na Libero 1. generace mi prej můžou taky objednat, ale jen v originálu za cenu 25.249,-Kč
Katalyzátor na Libero 1. generace mi prej můžou taky objednat, ale jen v originálu za cenu 25.249,-Kč
- Mirax Karabo
- Přispěvatel
- Příspěvky: 65
- Registrován: sob led 16, 2021 7:43 pm
- Typ Libera: E12 Wagon 4WD (1991)
- Bydliště: Brno
Re: Subaru Wagon 4WD Super DeLuxe (1991)
V kolonce emisí v TP mám ... jen prázdná políčka
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1945
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Subaru Wagon 4WD Super DeLuxe (1991)
Kecaj, Japan import hlásil už před několika lety, že se nedodávají.
Ta cena souhlasí, ale dostupný už nejsou.
Ta cena souhlasí, ale dostupný už nejsou.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Mirax Karabo
- Přispěvatel
- Příspěvky: 65
- Registrován: sob led 16, 2021 7:43 pm
- Typ Libera: E12 Wagon 4WD (1991)
- Bydliště: Brno
Re: Subaru Wagon 4WD Super DeLuxe (1991)
Hele, jako zkoušet to nebudu
- Luděk
- Člen korespondent
- Příspěvky: 237
- Registrován: pon lis 27, 2017 6:19 pm
- Typ Libera: 1,2 SuperDeluxe
- Bydliště: Hrádek u Rokycan
Re: Subaru Wagon 4WD Super DeLuxe (1991)
Ahoj, copak ti to stojí za valník vedle Libera?
Subaru Libero 1,2 SuperDeluxe 4WD r.v.97 - Limpreza
Daihatsu Move 0,8i
Subaru Libero 1,2 SuperDeluxe 4WD r.v. 99 - Kompost
Seat Toledo 2,0 16v
Subaru Leone Coupé turbo
Trabant - ryntyntyn
Subaru Forester XT
Daihatsu Move 0,8i
Subaru Libero 1,2 SuperDeluxe 4WD r.v. 99 - Kompost
Seat Toledo 2,0 16v
Subaru Leone Coupé turbo
Trabant - ryntyntyn
Subaru Forester XT
- Mirax Karabo
- Přispěvatel
- Příspěvky: 65
- Registrován: sob led 16, 2021 7:43 pm
- Typ Libera: E12 Wagon 4WD (1991)
- Bydliště: Brno
Re: Subaru Wagon 4WD Super DeLuxe (1991)
Zdar, Mazda E2000 (1999)
- Luděk
- Člen korespondent
- Příspěvky: 237
- Registrován: pon lis 27, 2017 6:19 pm
- Typ Libera: 1,2 SuperDeluxe
- Bydliště: Hrádek u Rokycan
Re: Subaru Wagon 4WD Super DeLuxe (1991)
To se mi líbí nechceš se toho zbavit?
Subaru Libero 1,2 SuperDeluxe 4WD r.v.97 - Limpreza
Daihatsu Move 0,8i
Subaru Libero 1,2 SuperDeluxe 4WD r.v. 99 - Kompost
Seat Toledo 2,0 16v
Subaru Leone Coupé turbo
Trabant - ryntyntyn
Subaru Forester XT
Daihatsu Move 0,8i
Subaru Libero 1,2 SuperDeluxe 4WD r.v. 99 - Kompost
Seat Toledo 2,0 16v
Subaru Leone Coupé turbo
Trabant - ryntyntyn
Subaru Forester XT
- Mirax Karabo
- Přispěvatel
- Příspěvky: 65
- Registrován: sob led 16, 2021 7:43 pm
- Typ Libera: E12 Wagon 4WD (1991)
- Bydliště: Brno
Re: Subaru Wagon 4WD Super DeLuxe (1991)
To bych ti asi ani nepřál
Asi před dvěma lety to začalo tlakovat do vody. Tak jsem vloni udělal kompletní GO vršku motoru (včetně zabroušení a otlakování hlavy) a vloni na podzim už to dělalo zase Takže jak se trochu oteplí, musím to zase rozdělat
.
Asi před dvěma lety to začalo tlakovat do vody. Tak jsem vloni udělal kompletní GO vršku motoru (včetně zabroušení a otlakování hlavy) a vloni na podzim už to dělalo zase Takže jak se trochu oteplí, musím to zase rozdělat
.
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1945
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Subaru Wagon 4WD Super DeLuxe (1991)
Bacha na to,nemusí bejt křivá jen hlava, může být i chycený blok. Znamej tohle co píšeš řešil na Avii třikrát, kupoval i novou hlavu a nakonec zjistili, že se musí srovnat blok, koho by napadlo že se ten ingot zkurvi že
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991