Moric evo II
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1965
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Moric evo II
Máš to krásný, jen koukám na ten tachometr, schválně kolik bude maximálka:-D
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Re: Moric evo II
taky by sa ti hodil
liberacky tacho je vacsi a nedal sa prerobit,preto tento.. co uz,rozsah je zbytocny,ale rypat sa s perkovou strunkou kvoli tomu a kalibrovat ho potom sa mi fakt nechce

- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1965
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Moric evo II
chapu. Do novýho Libera by sednul
Ten otáčkoměr Ti trochu závidim. Jak si ho zapojil?

Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Re: Moric evo II
ved ako kazdy analog. otackomer- minus,plus a signal od zapalovania. Tuning/racing otackomery su tiez takto zapojene,s volbou poctu valcov.Takze najjednoduchsie je kupit taky-lepsie si ale trochu priplatit. Tento mi dal trochu robotu nakalibrovat,kedze bol zo 4 valca-tym padom ukazoval menej.
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1965
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Moric evo II
Gari už jezdíš? 

Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Re: Moric evo II
dalsi level bude vyrezat nalepit okna, dat sedacky, a pomaly sa zacat venovat motoru. Nedari sa mi zohnat prevodovku s uzavierkou,takze tento rok si zrejme este nezajazdim. Misus-kazdy mame svoj nekonecny pribeh
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1965
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Moric evo II
gari, znám chlápka co vozí díly z Japonska. Bud mu zavolám já, nebo ty, třeba by bal schopnej ji sehnat.
PS. přeci jenom to byl úchyt na uzávěrku, já jsem si to řikal, ale jistej jsem si teda nebyl. taky bych ji bral
Mišus
PS. přeci jenom to byl úchyt na uzávěrku, já jsem si to řikal, ale jistej jsem si teda nebyl. taky bych ji bral

Mišus
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Re: Moric evo II
Misus , co kde maju sledujem tu- http://japan.autovladivostok.ru/auto-Su ... -akpp.html
,kde pred rokom bola aj prevodovka s uzavierkou-jedina,odvtedy nic. Na ebay.ca tiez nieco je,ale zase bez uzavierky,a dost draho. Uz som bol rozhodnuty dat si doviezt z Ruska 6kvalt bez uzavierky (tych je v ponuke dost) a poobjednavat potrebne veci priamo v Subaru - http://subaru.epcdata.ru/sambar/ks4/126 ... trans/194/ http://subaru.epcdata.ru/sambar/ks4/126 ... trans/190/ . To by mozno bolo riesenie aj pre teba- kedze mas 5kvalt s pripravou ,zohnat len diely . Potom uz len skratit poloos a doplnit ovladanie solenoidmi...
,kde pred rokom bola aj prevodovka s uzavierkou-jedina,odvtedy nic. Na ebay.ca tiez nieco je,ale zase bez uzavierky,a dost draho. Uz som bol rozhodnuty dat si doviezt z Ruska 6kvalt bez uzavierky (tych je v ponuke dost) a poobjednavat potrebne veci priamo v Subaru - http://subaru.epcdata.ru/sambar/ks4/126 ... trans/194/ http://subaru.epcdata.ru/sambar/ks4/126 ... trans/190/ . To by mozno bolo riesenie aj pre teba- kedze mas 5kvalt s pripravou ,zohnat len diely . Potom uz len skratit poloos a doplnit ovladanie solenoidmi...
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2505
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moric evo II
Jo 6 kvalt.. zrovna ted jsem si rikal, jak by i Vivio potrebovalo sestku, tak jsem zvedav zda se zadari.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Re: Moric evo II
Caute , tak po dlhej dobe, mam takmer cele auto komplet, vcera prvy start nasurovo, bez filtra a bez zvodov. Dovod jednoduchy-kontrola,ci je vsetko ok-zahriat,vychladnut, a kvoli lahsiemu pristupu doladit vole ventilov a dotiahnut hlavu.Prva chybicka sa odstranila rychlo- musel som prehodit na rozdelovaci vstup na oske o 180st. ,motor potom odpalil na supu. Bezal cca 20 sekund,rychlo kontrola budikov, a nastavit predzapal. Kym som prisiel k motoru, zacal postupne kapat. Nasledne snaha o znovunastartovanie marna. Kontrola rozvodu-ok. Dole dekel ventilov,ci si prilis nesadli??? no blbost- no nezdalo sa mi, vole sa zvacsili takmer na vsetkych ventiloch. Zatial mi to nedavalo zmysel, zmeral som kompresiu -- 6 , 0 , 6. Nasraty som zhodil dole hlavu, a prisiel som na vysvetlenie,aj ponaucenie. Cely motor bol poskladany tip top , a spravil som ,vtedy nevedome,totalnu hlupost - motor musel nasat z podtlakoveho zasobnika,alebo 4wd solenoidov jemny bordel-malicke hlinikove piliny a tie pozalepovalo na ventily aj sedla,preto tie zvacsene vole,svietilo sa cez. Proste som mal dat pre istotu maly filter na vstup pre podtlak. Takze znovu frezovat sedla,zabrusit ventily... vyfukove boli nove
a v jednom je vytlacena celkom slusna jamka od niecoho tvrdsieho . Tazke liberisti- pri vacsich prerabkach,ci vymene dielov (brzd.posilovac atd), bacha co nasavate. maly palivovy filter to vyriesi

- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1965
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Moric evo II
Gari to si musel ale motor hltnout opravdu hodně, když ti to zkurvilo hlavu. Už jsem na dílně zažil, že lidi přivezli libero a nebyli jediný. U kterýho si chtěli sami vyměnit svíčky, ale nedošlo jim, že musej prostor u svíčky nejdřív vyfoukat. To neudělali a bordel napadal do válce, Nebo výměna těsnění pod sánim, lidi to podceňujou. Ale že by to vymlátilo sedla ventilů jsem ještě nezažil, resp. se to spíš zabouchalo zase tak, že komprese zase byla normál. Spíš než zničený sedla jsem téměř u každýho Libero motoru po sundání hlavy a očištění pístů zvrchu od karbonu, zaznamenal píst poškozenej (právě těma výměnama svíček bez vyfoukání). Co se tejče toho filtru, tak 4wd ho má od japonců v originále i s jednosměrnym ventilkem. Je to škoda, ale stalo se..... 

Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Re: Moric evo II
na sedlach to vyzera jemne doryhovane, miestami drobna jamka- to by bolo v pohode. Na sacich ventiloch ponalepovane zlisovane malicke hlinik piliny, na vyfukovych ventiloch dokopy 3 drobne jamky od niecoho tvrdsieho-aj som jednu sponu ci pilinu nasiel,co chytila na magnet. Najviac schytal stredny valec-ten ma najkratsiu saciu vetvu. Ocel spony museli prist z podtlak. zasobnika -sluzi na to jedna z vystuh-co sa cudujem,tak pred rokom som ju nalial doplna a vypustil penetrakom.
Ale tymi svieckami si mi napovedal-jasne,ze zavit bol narezany,cisty. Ale kedze som motor poskladal uz pred rokom,zabudol som,ze som vtedy nedotiahol uplne sviecky- takze teraz ked to vrcalo,boli volne a mohli vibraciami nasupat trochu hlinika.
Ono keby sa to poriadne vytocilo, poradilo by si to s takymto jemnym bordelom,lenze surovy motor a otacky startera je malo nato,aby motor chytil,ked sa cez ventily uz svieti. Problem je,ze na vyfuk.ventiloch su tie jamky akurat na dosadacej ploche,takze ked to ma byt 200%, musi to ist pod frezu
Ale tymi svieckami si mi napovedal-jasne,ze zavit bol narezany,cisty. Ale kedze som motor poskladal uz pred rokom,zabudol som,ze som vtedy nedotiahol uplne sviecky- takze teraz ked to vrcalo,boli volne a mohli vibraciami nasupat trochu hlinika.
Ono keby sa to poriadne vytocilo, poradilo by si to s takymto jemnym bordelom,lenze surovy motor a otacky startera je malo nato,aby motor chytil,ked sa cez ventily uz svieti. Problem je,ze na vyfuk.ventiloch su tie jamky akurat na dosadacej ploche,takze ked to ma byt 200%, musi to ist pod frezu
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1965
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Moric evo II
Heleď a ty když děláš hlavu si ji nefrézuješ sám ručníma frézama?
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991