spodní rozvodové kolo
-
- Náhodný kolemjdoucí
- Příspěvky: 2
- Registrován: úte zář 25, 2012 4:14 pm
- Typ Libera: e12
- Bydliště: Plzen
spodní rozvodové kolo
Ahoj pokouším se o sundání klikového rozvodového kola podle mě je pouze suvně na klínku? ale stále se mi nedaří ho sundat pravděpodobně od předchozího majitele na něj tekla dlouhodobě voda z odtokového kanálku od vodní pumpy kde byl vadný simerink je možné že je to velmi bytelně přirezlé? Máte podobnou zkušenost?
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1965
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: spodní rozvodové kolo
čau
ono i když neni přirezlý a dlouho se nesundavalo,tak jde ztuha.Přes klínek tam injekční stříkačku,nebo pomocí olejničky špricni brzdovou kapalinu,nech ji působit min.2h a potom zkus kolo pomocí ohnutýho šroubováku odpáčit,hlavně ho poklep s rozumem kladivem aby se odtrhlo od hřídele
!!!!!!!!!OPATRNĚ S TIM ŠORUBOVÁKEM,ať tu hliníkovou přepážku neprorazíš!!!!!! Mišus
Ps.když bys měl vadnej simerink,tekl by ti z kanálku olej (vodní pumpu dělí od simerinku ucpávka,která bohužel už prosakovala.Simerink by měl bránit vodě vniknutí do karteru a naopak prosakování oleje k ucpávce pak z kanálku ven,ale něco málo úniku oleje je v toleranci)
ono i když neni přirezlý a dlouho se nesundavalo,tak jde ztuha.Přes klínek tam injekční stříkačku,nebo pomocí olejničky špricni brzdovou kapalinu,nech ji působit min.2h a potom zkus kolo pomocí ohnutýho šroubováku odpáčit,hlavně ho poklep s rozumem kladivem aby se odtrhlo od hřídele
!!!!!!!!!OPATRNĚ S TIM ŠORUBOVÁKEM,ať tu hliníkovou přepážku neprorazíš!!!!!! Mišus
Ps.když bys měl vadnej simerink,tekl by ti z kanálku olej (vodní pumpu dělí od simerinku ucpávka,která bohužel už prosakovala.Simerink by měl bránit vodě vniknutí do karteru a naopak prosakování oleje k ucpávce pak z kanálku ven,ale něco málo úniku oleje je v toleranci)
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
-
- Náhodný kolemjdoucí
- Příspěvky: 2
- Registrován: úte zář 25, 2012 4:14 pm
- Typ Libera: e12
- Bydliště: Plzen
Re: spodní rozvodové kolo
Tak se nezadařilo šroubovákama sem zjistil že hliníková prsa sou opravdu hodně měký tak sem z trojky plechu vyrobil podkovu, kterou sem nasadil za kolečko a reverzním kladivem zkusil srazit což se taky nepovedlo. Odhadls to správně
kanálkem vytéká olej a po každém zaparkování je pod autem odhadem půl deci oleje a spotřeba je značně vysoká

- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1965
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: spodní rozvodové kolo
to jsou zkušenosti,ne odhad,tak přeju hodně štěstí 
pujč si,nebo kup stahovák.Mišus

pujč si,nebo kup stahovák.Mišus
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991