Silentbloky motoru - nové z druhovýroby
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1579
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Silentbloky motoru - nové z druhovýroby
Nabízím k prodeji silentbloky uložení motoru - repliky. Cena za kus 300 Kč (originál stojí kolem 1000)
Platí stále - jen při vyprodání zásob bude delší dodací lhůta.
tel. 602391983
Platí stále - jen při vyprodání zásob bude delší dodací lhůta.
tel. 602391983
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2505
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silentbloky motoru - nové z druhovýroby
Jen by to asi chtelo napsat na ktere libero to je - zda nove, stare oboji a kde vsude je pouzity. Me prijde ze je to tak cca ten u praveho zadniho kola, ale nevim zda je este nekde jinde.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1579
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silentbloky motoru - nové z druhovýroby
No přiznám se, že v tom sám nemám úplně jasno .. mám za to, že na starém i na novém jsou po dvou .. jeden vpravo na nosníku jak píšeš a druhý u převodovky. Ale když jsem před lety kupoval silentbloky na své první Libero r. 91, byly 3 a všechny vypadaly stejně. Měnil mi je p. Jon, takže rozmístění neznám - možná na některých modelech staršího je tenhle použitý i na nosníku na levé straně. Ale moc na tuhle tuhle informaci nespoléhejte ... nakonec je dneska Apríla
. Určitě to za mě někdo upřesní 


tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
- Martinekk
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 951
- Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Trenčín city
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silentbloky motoru - nové z druhovýroby
Naľavo som ho ešte origoš namontovaný nikdy nevidel, vždy tam bol ten taký väčší, kocka gumy s dorazom...
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
-
- Občasný přispěvatel
- Příspěvky: 15
- Registrován: stř úno 27, 2008 1:50 pm
Re: Silentbloky motoru - nové z druhovýroby
Ahoj-Dobrý den. Jsou vaše solembloky k mání. Na,vašem foto se jedná o silemblok pravý -mám dotaz zda taky někdo nemá silemblok -Levý,ten není ale /kostka/ ale kulatej.,
Dík Milan.
Dík Milan.
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1034
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Re: Silentbloky motoru - nové z druhovýroby
silentblok na ľavej strane - pod rozdelovačom sa dá vo velkej pohodičke a za minimálne prachy zostavit pomocou dvoch škodovinkových silentblokov - to sú tie o priemere 60mm, dajú sa kúpiť za nejakých 30-40 korún za kus, majú jeden vonkajší a jeden vnútorný závit a tak sa dajú do seba nadpojiť a vznikne jeden nádherne dlhý silentblok s polovičnou tvrdosťou. na staršíe aj na novšie Liberko som ho namontoval už na niekolko strojov, a fungujú dodnes dobre.
Pre staršie je treba zo zbytku teho silentbloku s gumovou kockou zobrať ten trojuholníkový kus a predĺžiť konzolu od prevodovky a to navarením na tú pôvodnú vo vodorovnej polohe tak, aby do prerezaného závitu pre ten hrubý kus vlnito ohnutého obmedzovacieho plechu mohol po prerezaní závitu na M10 byť našroubovaný ten dvojsilentblok a do predĺženej konzoly od prevodovky sa dala v mieste pre závit prevrtať diera pre šroub M10 - podľa polohy. (pridám snímky, len čo ich nájdem)
Pre novšie som úpravu popísal v sekcii pre silentbloky, bolo treba len flexou tie zmontované silntbloky drobátko zoštíhliť, aby sa dali zmontovať s pôvodným držiakom - je iný ako na staršom, je v tvare podkovy a ohyby je treba rešpektovať, diera pre šroub sa vrtá pohodlne zhora.
Overené, vyskúšané v dlhodobej prevádzke.
Je to práca tak na dve-tri hodiny aj so zváraním, brnkačka, kdo príde do Trenčína, tomu to urobím na počkanie, ale zdatní Liberátori to zvládnu sami. Na to je tu naše zlaté fórum ako kolektívny mozgový trust.
Pre staršie je treba zo zbytku teho silentbloku s gumovou kockou zobrať ten trojuholníkový kus a predĺžiť konzolu od prevodovky a to navarením na tú pôvodnú vo vodorovnej polohe tak, aby do prerezaného závitu pre ten hrubý kus vlnito ohnutého obmedzovacieho plechu mohol po prerezaní závitu na M10 byť našroubovaný ten dvojsilentblok a do predĺženej konzoly od prevodovky sa dala v mieste pre závit prevrtať diera pre šroub M10 - podľa polohy. (pridám snímky, len čo ich nájdem)
Pre novšie som úpravu popísal v sekcii pre silentbloky, bolo treba len flexou tie zmontované silntbloky drobátko zoštíhliť, aby sa dali zmontovať s pôvodným držiakom - je iný ako na staršom, je v tvare podkovy a ohyby je treba rešpektovať, diera pre šroub sa vrtá pohodlne zhora.
Overené, vyskúšané v dlhodobej prevádzke.
Je to práca tak na dve-tri hodiny aj so zváraním, brnkačka, kdo príde do Trenčína, tomu to urobím na počkanie, ale zdatní Liberátori to zvládnu sami. Na to je tu naše zlaté fórum ako kolektívny mozgový trust.
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
- Raper
- Inventář fóra
- Příspěvky: 345
- Registrován: úte zář 23, 2008 11:12 pm
- Bydliště: Kežmarok SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silentbloky motoru - nové z druhovýroby
Skus Lubomír pridat tie fotky lebo raz vidieť... 

Kinderko E 12 r.91
Fiat Ducato 2,3 JTD
Fiat Ducato 2,3 JTD
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1579
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silentbloky motoru - nové z druhovýroby
Na světě je druhá výrobní dávka silentbloků, takže lze opět objednávat. 

tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1034
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Re: Silentbloky motoru - nové z druhovýroby
Ahojky, Tuti,
mám ešte pri pohľade na odseparovaný silentblok z Tvojej dielne jednu pripomienku - skúsil by si napríklad navrtat do oboch plošiek, kde príde guma nejaké otvory - mám na mysli nejaké mechanické upevnenie tej vulkanizovanej gumy, lebo tie z prvej várky nevynikli životnosťou, možno neboli dostatočne zbavené mastnoty, na tú je guma pri vulkanizácii velmi, velmi citlivá, (ver mi, robím v gumarine - linky pre komponenty pneumatík), ale vyrobiť tými otvormi v podstate mechanické spojenie, tvarový spoj by velmi pomohlo životnosti silentblokov, stačili by tak odhadom 4 otvory do 6 mm na každú stranu od skrutky, kde sú namáhané silentbloky na "odlupovanie", a nechať pretiecť tú gumu až na druhú stranu, do nejakého zahĺbenia, to by už boli silentbloky na furt. O pevnosť toho plechu sa nebojím, je silnejší ako v originále... Pouvažuj...
mám ešte pri pohľade na odseparovaný silentblok z Tvojej dielne jednu pripomienku - skúsil by si napríklad navrtat do oboch plošiek, kde príde guma nejaké otvory - mám na mysli nejaké mechanické upevnenie tej vulkanizovanej gumy, lebo tie z prvej várky nevynikli životnosťou, možno neboli dostatočne zbavené mastnoty, na tú je guma pri vulkanizácii velmi, velmi citlivá, (ver mi, robím v gumarine - linky pre komponenty pneumatík), ale vyrobiť tými otvormi v podstate mechanické spojenie, tvarový spoj by velmi pomohlo životnosti silentblokov, stačili by tak odhadom 4 otvory do 6 mm na každú stranu od skrutky, kde sú namáhané silentbloky na "odlupovanie", a nechať pretiecť tú gumu až na druhú stranu, do nejakého zahĺbenia, to by už boli silentbloky na furt. O pevnosť toho plechu sa nebojím, je silnejší ako v originále... Pouvažuj...
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1579
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silentbloky motoru - nové z druhovýroby

Se zinkem byly i jiné potíže - vrstva byla dost silná a dělala kapky, takže se musely protahovat závity a všechny plechy po straně dobrušovat, aby se vešly do formy. Na druhou várku už plechy zinkované nejsou, navíc byly těsně před vulkanizací opískované, takže s přilnutím gumy už by problémy být neměly.
Jestli se ještě někomu silentblok utrhl, ozvěte se - vyměním ho za nový.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad