Zdravím všechny šťastný i nešťastný majitele těchto úžasných autíček.Sám mám už čtvrtý ,ale první 12ku asi90-91". Masakr,,,podtlaky atd. všichni víte..

.Ty jsem a mnoho dalšího vychytal díky vašim příspěvkům. Dík všem co se dělí o znalosti

Teď mám další problém a už mě z toho

, po opravení podtlaků dle schématu, vyměnění všech hadiček, vyzkoušení všech pístků, dokonalého vyčištění karburátoru, vyčištění nádrže a nových palivových filtrů jezdil (úchyláček, to jméno zdědil po svém předchůdci) asi dva týdny perfektně. Z ničeho nic mi začal po ujetí cca 2 - 3 km vynechávat až skoro do úplného chcípnutí

. Prošel jsem celou palivovou soustavu, měl jsem vymontované čerpadlo, všechno absolutně bez chyby. Když zapnu klíček, tak čerpadlo asi 5s valí pak se zastaví, při nastartování dává, ale mám pocit, že málo. Poněvadž filtr, který mám před karburátorem býval plný paliva a teď je plný z jedné čtvrtiny. Jelikož už jsem soustavu několikrát dokonale vyčistil a laboroval jsem i s předstihem, myslím si, že je problém v druhém spínacím okruhu benzínového čerpadla, ale jistý si nejsem a proto bych ocenil nějaké rady od Vás zkušenějších. V čem by to mohlo být, jak to oblbnout, překlenout, jakkoliv, cokoliv?? Jen abych za Vámi mohl přijet na sraz. Předem mockrát Děkuji za odpověď. S pozdravem Sysel ( Syfree )