Po odšroubování celkem osmi vrutů v přední části, ke kterým se dá dobře dostat, lze povytáhnout celá přístrojovka tak o 6cm. Pro odpojení náhonu tachometru to ale nestačí, tak je potřeba nasoukat ruku zespoda od reproduktoru a náhon pouze silou vytáhnout (nemá převlečnou matku se závitem). Potom se přístrojovka znovu povysune o dalších cca 8cm a to už stačí na to aby se prsty vsoukaly do vzniklé mezery zepředu a odpojily dva konektory. Přístrojovka jde po natočení vytáhnout skrz věnec volantu a je venku.
Rozhodl jsem se vyměnit pouze samotný tachometr, protože testovat ukatatel paliva a teploty se mi nechtělo.
Vše jde rozebrat a zase složit snadno.


Čtyři vruty drží samotný tachometr.


Teď vše funguje jak má a není to zas tak složitá operace

Ručičku starého ukazatele se mi nakonec podařilo po přidržení zadní části posunout na nulu. Předpokládám že bude fungovat
Nakonec ještě ukázka přístrojovky z japonskýho Dominga. Má už šestimístmej ukazatel ujetejch kilometrů.