Libero tak trochu jinak
Libero tak trochu jinak
Ahoj lidi, tak jsem po půl ročním všemožného zkoušení dospěl k závěru že Libero je skvělý vůz ale tomu co vymyslel ten karburátor a systém stupidních podtlaků bych urazil pracky až u samé prdele.Jen tím chci říct že ať už se na autě pokazí cokoli, jakmile zůstane asi měsíc nečinně stát někde na dílně tak pak už pravděpodobně nepojede kvůli karburátoru a nic s tím nenaděláte.Možná je pouze výměna.My jsme s klukama dali do toho karburátor Vebr sport a můžu říct že ta práce byla jako porod ale auto jen letí.Motor přede jako kotě a když se na to šlápne je to raketa.Ovšem i to má malou vadu jak jsme později zjistili - nejde 4*4.To je totiž řízeno podtlakem a to ten karbec neumí.Už i uvažuji že ho prodám.Je mi to sice líto protože jsme udělali komplet celý motor ale teď jsme v koncích.Pokud mi můžete k tomu někdo něco opravdu věcného říct nebo poradit budu vám opravdu vděčný.
Re: Libero tak trochu jinak
Vyveď podtlak pro ovládání 4x4 z podtlaku brzd.
Martin.
Martin.
Re: Libero tak trochu jinak
už jsi to někdy dělal? funguje to spolehlivě?
- Martinekk
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 951
- Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Trenčín city
- Kontaktovat uživatele:
Re: Libero tak trochu jinak
Pôvodný karburátor nieje navine, chyba je v obsluhe. Treba vymedziť vôle a vykonať základné nastavenie. Cez to nejde vlak. Potom donastavovať...
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
- Pajas
- Inventář fóra
- Příspěvky: 421
- Registrován: sob lis 25, 2006 6:22 pm
- Bydliště: Želetice u Kyjova - Jižní Morava, okr. Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Libero tak trochu jinak
A kolik papká pak Liberko s Weberem?
Subaru Libero E12- červená metla. Rok výroby 1992. 5B* 0229. Další bílé E12-bílá,výroba 1987. 5B* 7981 zatím v depu, postupně se spravuje 

Re: Libero tak trochu jinak
všechno jsme nastavili s původním karburátorem jak má být, máme na to to nejlepší vybavení jaké mají značkové servisy.Karburátor prošel asi třemi procesy čištění a ten poslední byl ve specializované firmě kde se to provádí ultrazvukem.Po každém vyčištění to bylo o poznání lepší ale ani ten ultrazvuk to nevyčistil tak aby to šlapalo jak má.Prostě vždy když se šlápne na plyn tak to trochu zaváhá a zakucká a ani v kopcích to netáhne jako dřív.Každopádně je to tím karburátorem protože s Vebrem to jen letí.No po pravdě ta spotřeba není nijak přehnaná.Podle měření by to mělo dělat v kombinaci necelý litr navíc.Ty podtlaky z brzd není špatný nápad ale jak pak bude šlapat posilovač? No asi změním značku.
- Martinekk
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 951
- Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Trenčín city
- Kontaktovat uživatele:
Re: Libero tak trochu jinak
To zaváhanie je vôľa pááčky pre AC pumpu. Vôľu vymedziť a zas pôjde za plynom. Je to popísané aj tu na fóre viackrát. Ono keď pridáš zmes a vyladíš rpedstih, tak si mnohokrát myslíš že máš nový motor...
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Re: Libero tak trochu jinak
Yeti, nedělal, nebyl důvod, ale vůbec bych se toho nebál.
Martin.
Martin.