Kupil som Libero E 12 91 ktore ma podla papierov 55kw ABS a nudzovú brzdu... to sa asi policajt pri vypisovani technicaku tak smial ze cez slzy nevidel co pise... vyslo ma 49 000 -co je asi prilis vela. Múch ma Kinderko cely roj: chybaju chranice na motor aby tam nesprckala voda od kolies vyfuk vyrobeny vari z plechovky na pivo co huci jak traktor, ... a mnoho dalsich. Ma za sebou uz prvu servisnu prehliadku v Trenčine a aj akciu na podporu zivotnosti ktorej sa ochotne ujal Lubomir a Martinekk za co im prekrasne Dakujem. Dostalo vzduchovy filter a stuple aby toho nemusel filtrovat az tak vela, spravne zapojenie vzduchu, nastavenie karburatora, zabezpecenie rozdelovaca...
Teraz zhanam len povinnu vybavu - od predavajuceho som ziadnu okrem rezervy nemal, stierace, a take hluposti ktorým sa netreba pridlho venovat lebo vonku je zima a do garaze sa na vysku nezmesti a na sirku to nechcem riskovat aby som neodbil spätak
Par dni preslo a Subaru si po akte zamrznuteho chladica vypytalo nemrznucu zmes -nieze by tam predtym nebola ale v Polsku asi maju iny nazor na zimu*mal som polsku nemrznucu. Na silvestrovsku chatu sme sli 6iesti + batohy a dlhej trati vykazal cca 12l spotrebu! V pondelok ide na prepis na Kežmarske šPZ bol som sa aj napred informovat o tych chybach v technicaku, ze je potrebne si na zaklade VIN cisla poslat zo subaru org. parametre a az tak mi to mozu prepisat, a ak som to spravne pochopil tak aj 6miest prepisat na 7 ak to tak pride zo Subaru.
Naposledy upravil(a) Raper dne úte zář 07, 2010 12:15 am, celkem upraveno 1 x.
Myslím, že se sedmi cestujícími neuspěješ. Sedmery pásy nejsou dost dobře na Liberu realizovatelné. Potíže nastanou ale spíš s ABS a tím výkonem (správně 38kW?)
Nouzová brzda je myšlena parkovací (ruční). Občas najdu v inzerátech nabídku z říše snů liberáků: jako posilovač řízení, ABS , palubní počítač a další. Zda-li si to prodejci vymysleli nebo opsali z nějakého podobného TP, jako máš ty , bůhsuď. Dědek
dědek píše:... Sedmery pásy nejsou dost dobře na Liberu realizovatelné...
Sedmery pásy jsou na Liberu velice jednoduše realizovatelný.
U prostřední řady sedadel vpravo je ve sloupku nahoře i dole připravena díra pro tříbodovej pás (Japoci maj "vše" zrcadlově). Stačí jen vložit placku se závitem... tak jak sem to udělal já. Chce to ale mít široký sedadlo jinak to nemá cenu dělat. Když pak složím zadní řadu sedadel mám auto pro 5 a ne jen pro 4.
Bral bych hned doklady na 7míst
Tak takto ja mam v Technicaku prevadzkovu, parkovaciu, ABS a nudzovu, teda nech to mysleli ako chceli je to vadne. Takisto spravne by bolo 38kw co ma snáď môže trápit kvôli povinnému poisteniu. No a ako som písal na inšpektoráte mi vravel že čo príde zo subaru to platí, žiadne debaty o pasoch, inak aj tak mam pasy len na predných sedadlách.
uf teda trochu velky obrazok ani sa cely nezmesti ale to je ono - moje Kinderko
No a samozrejme je to fotka este od byvaleho majitela kedysi zo Septembra.
Brzdy jsou stavěný na 600 kg "nákladu" . Je jedno zda železného nebo živého. Daleko větší hazard bylo jezdit v Š 100 (110) v pěti lidech - a bylo to naprosto legální . To že to mohlo být i o sto kg nad limit , tak nikoho neudivovalo a nikdy jsem neviděl, že by si každý z osádky osobního auta musel při silniční kontrole stoupnout na váhu. Dědek
Jestli to auto v japonsku dovede při brždění se šestisty kg nákladu na suchém asfaltu bloknout kola, tak tam mají asi ti malí lidi ukrutně velkou sílu v té noze co tlačí na pedál brzdy.
No to je fakt . V Liberu sem se naučil brzdit dřív než spatřím brzdový světla před sebou... , ale mít 7 míst v techničáku - to je prostě paráda - no ne
Tak a opat sme sa pohli o čosi ďalej 1. mam druhy kľuč k autu mal som len jeden a nechcem si predstaviť čo by sa dialo ak by som ho stratil. 2. Mam novy výfuk, konečne originál, dúfam ze po nahodení si budem moct z podpisu odobrat ze huci jak traktor, ale to "bude roboty jak na Libere" lebo predosly majiteľ upravil uchyty tak aby sa tam uchytila ta jeho plechovka od piva co ju výfukom nazýval. A tak mi chyba cca 1/2 uchytnych bodov a ja nemam zvaračku Vysiel ma 3300sk/110eur ale dnes -samozrejme ze az teraz ked mam tento- mi volali z autodielov ze mi vedia zohnať za 3000,- ich smola a moja tiež.
máš fakt pěknou káru přesně ta barva ktera liberu podle mě nejvíc liberku sluší a ty rámy mu také dodají hodně
to people ja jsem přes leto jezdil na fesťaky normalně v 8 lidech plus baťohy a i já se svou rachytickou postavou jsem při 100km/h malem nechal pneu na cestě ono přecejenom jeden blb před tebou a velká zodpovědnost za náklad pankáčů za tebou dodá noze takovou sílu že i kola jdou do smyku akorát jsem tehdy málem vytrhl volant z té tyčky na které je nasazený
No a uz ani ja nemozem povedat ze startuje v pohodicke - dosial stale na druhy krat - dnes vobec, chcel som menit vyfuk ale skoncil som hned ked som sa snazil dostat z garaze den obetoval svieckam kt. som nakoniec ani len nevytocil - len jednu ale nebola moc spinava. a baterku som vyštavil. No radost.. Najoblubenejsie fora dnesneho dna: "studeny start" a "Mam takovy problem zo startovanim".
finta bývalého majitele mého liberka je vzít sebou do garáže fén, a vyfénovat rozdělovač a vn kabely... Pokud to přestalo startovat takhle z ničeho nic..
Mě se to zaplať pánbůh ještě nestalo.... takže nevim esi to pomáhá